1. Siła - odpowiedzialna jest za fizyczną siłę waszej postaci i mocne ciosy. Im większy poziom siły tym większe prawdopodobieństwo, że cios będzie krytyczny i odbierze więcej życia.
2. Szybkość - odpowiada za ilość otrzymanych ciosów i umiejętność uników. Im większy skill, tym więcej płynnych, zwinnych i niezauważalnych ruchów.
3. Mądrość - rozplanowywanie ciosów, doświadczenie bitewne, odpowiedzialne za strategie, ale nie tylko.
4. Żywioł - umiejętność posługiwania się własnym żywiołem, większa "spójność", z nim (można to nazwać "mocą").
5. Witalność - szybsza regeneracja, odporność na ciosy.
Mamy na początku po jednej gwiazdce do każdej umiejętności. Każda
umiejętność może zawierać maks. 5 gwiazdek. Po ich uzbieraniu postać
przechodzi na kolejny poziom w danej dziedzinie.
Aby uzbierać gwiazdki należy:
- - wykonywać questy
- - brać udział w RPGach
- - zapraszać potencjalnych, nowych członków [obowiązkowo muszą wyrazić chęć dołączenia]
- - załatwiać współprace
- - pomagać administracji (wykonywać banery, podsyłać ciekawe pomysły, które zostaną zrealizowane w niedługim czasie i zaakceptowane, wykonywać szablony i et cetera)
Jedyną zmianą jaką wprowadziłam to zamiana kondycji na mądrość, a tak to pozostaje bez zmian. Punkt ten nie będzie w formularzu - zostanie on dodany każdemu, kto tylko dołączy, a jako iż nie rozdajemy punktów, tylko je rozwijamy, nie uważam, aby był on obowiązkowy. Życzę radosnych świąt wielkanocnych misiaczki!
Tyksia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz