Mechanika

    Mechanika na blogu dotyczy mi.n rozgrywek botowych, funkcjonowania systemu walk, ale również systemu discordowego, który prowadzimy od jakiegoś czasu. Znajomość owej zakładki nie jest wymagana, jednakże pomoże wam w odnalezieniu się. Nie jesteśmy straszni i nie gryziemy w razie pytań. Administracja zawsze przyjmie nowe osoby z szeroko rozwartymi ramionami i pokaże wam, że to wszystko nie jest takie skomplikowane.
 Statystyki
Postacie mają na początku po jednej gwiazdce do każdej umiejętności. Każda umiejętność może zawierać maks. 5 gwiazdek. Po ich uzbieraniu postać przechodzi na kolejny poziom w danej dziedzinie. Im większy poziom tym większe doświadczenie i tym postać jest po prostu lepsza. Dostępne statystyki to:

 1. Siła - odpowiedzialna jest za fizyczną siłę waszej postaci i mocne ciosy. Im większy poziom siły tym większe prawdopodobieństwo, że cios będzie krytyczny i odbierze więcej życia.
2. Szybkość - odpowiada za ilość otrzymanych ciosów i umiejętność uników. Im większy skill, tym więcej płynnych, zwinnych i niezauważalnych ruchów.
3. Mądrość - rozplanowywanie ciosów, doświadczenie bitewne, odpowiedzialne za strategie, ale nie tylko.
4. Żywioł - umiejętność posługiwania się własnym żywiołem, większa "spójność", z nim (można to nazwać "mocą").
5. Witalność  - szybsza regeneracja, odporność na ciosy.

Aby zdobyć więcej gwiazdek i awansować swoją postacią należy:
  • - wykonywać zadania (na chwilę obecną są one niedostępne);
  • - brać udział w RPGach;
  •  - zapraszać potencjalnych, nowych członków (obowiązkowo muszą wyrazić chęć dołączenia);
  • - załatwiać współprace;
  • - pomagać administracji (wykonywać banery, podsyłać ciekawe pomysły, które zostaną zrealizowane w niedługim czasie i zaakceptowane, wykonywać szablony i et cetera);

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wilcza Przystań.
Credits